Home
Resultaten
Forum
Online therapeut
Gratis informatie
Zoeken
Contact
Fibromyalgie forum :: Bekijk onderwerp - na +/- 6 weken
Fibromyalgie forum Forum Index Fibromyalgie forum

kennis = macht = gezondheid

Raadpleeg eerst een arts als u gezondheidsklachten heeft

Het forum wordt ondersteund door orthomoleculaire therapeuten

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Slow Radio - 538 - KinkFM - Radio2 - NOS Journaal

na +/- 6 weken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Fibromyalgie forum Forum Index -> Behandelingsresultaten: fibromyalgie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gerda Maria
Nieuw in dit forum

BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2002 5:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon even vertellen hoe het gaat.

Het is onverstelbaar hoe ik ben veranderd

Omdat ik steeds zo goed was, wacht ik nog steeds op een terugslag...

Het is vreemd maar er is van alles met me gebeurd, exceem op mijn voeten en onder mijn borsten,en zelfs een steenpuist(ergens).

Verleden week heb ik een flinke griep opgelopen, met bronchitus en keelontstekking het lijkt wel of alles wat ik had opgespaard in mijn lichaam in ene naar buiten wil.Ook speelde mijn reuma op met een ontsteking. Alles is weer weg en nog steeds heb ik geen pijn van mijn fybromyalgie, en ik heb de laatste 2 jaren erg veel pijn gehad, constant, en veel spuitjes en pijnstillers gekregen en geslikt.

Mijn kuur van Fibro vitael is bijna op. ik ben begonnen met 6 per dag en neem er nu nog drie met 1 chromium.

Ik ga bijbestellen natuurlijk.

Vanmorgen zij ik tegen mijn man, wat een wonder dat ik zo goed ben.

Het is langzaam verdwenen of en toe voelde ik nog wel wat.

Ik hoop dat ik iemand kan helpen met mijn berichtje. Dus de chromium niet vergeten ik heb het gevoel dat de combinatie het doet en geen zoetstof of lightdrank met asampaam gebruiken een beetje uitkijken met nathrium

(621/626 E nummers)dat is mijn manier om de pijn te onderdrukken

Het beste allemaal over enkele weken schrijf ik weer een stukje, of het nog goed gaat.

Veel leefplezier Gerda Maria

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Caroline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2002 1:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat goed zeg.

Drink je wel voldoende water? Minimaal 2 liter per dag? Aan je klachten te zien ben je aan het ontgiften gegaan en dat moet er inderdaad uit. Maar liever via je urine en ontlasting dan via de huid.

Leer je eigen grenzen kennen en zeg op tijd nee als je er overheen dreigt te gaan.

Caroline van Dommelen

Orthomoleculair natuurgeneeskundig therapeut

[ Dit Bericht is bewerkt door: Caroline (Orthomoleculair Therapeut) op 2002-09-03 13:15 ]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Willy
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2002 10:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heel goed om te horen Gerda Maria.

Ik heb de Fibro Vitael samen met de Rooy ontworpen op basis van wetenschappelijk onderzoek en ervaringen van FMS patienten.

Als je Fibro Vitael verlaagd, reken dan wel even uit dat je op zijn minst 200mcg chroom naar binnen krijgt, iets meer is niet erg. Veel meer werkt niet beter.

A dog named Sue
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage Klantennummer MSN Messenger
Willy
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Di Sep 03, 2002 10:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gerda Maria,

Wat zijn nu nog je klachten?

Ik wil eens kijken of ik daar ook nog iets aan kan doen.

A dog named Sue
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage Klantennummer MSN Messenger
Gerda Maria
Nieuw in dit forum

BerichtGeplaatst: Wo Sep 04, 2002 2:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Aan caroline en Willy

Alle antwoorden gelezen bedankt.

klacht is nog dat ik moet afvallen maar dat gaat langzaam, doordat ik geen zelfdicipline

heb, ook ben ik gauw verdrietig door veel narigheid in mijn omgeving, gelukkig niet in de familie.

Ik had het vermoeden van de chroom al uitgedacht, dit moet er echt bij ik heb apparte tabletten en neem er een per dag. Bedankt en ik ben er weer over een paar weken.

Gerda Maria de Jong
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Fibromyalgie forum Forum Index -> Behandelingsresultaten: fibromyalgie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: