| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Erika65 Bekende op het forum
|
Geplaatst: Za Okt 15, 2005 5:20 pm Onderwerp: resultaat gebruik MSM Erika65 |
|
|
Sinds zo'n 2 maanden gebruik ik MSM en ik moet zeggen dat m'n vermoeidheid zienderogen afgenomen is. Helaas kan ik nog niet merken dat het effect heeft op m'n fibro maar wie weet komt dat nog wel.
Maar ik ben al heel gelukkig dat mijn vermoeidheid zo'n stuk minder is geworden. Al blijf ik natuurlijk sceptisch , eerst maar eens zien hoe lang deze verbetering stand houdt. Tenslotte heb ik al zo veel dingen uitgeprobeerd die ook wel eens leken te gaan werken, maar toch heb ik hier ook een goed gevoel over!!
 _________________ soms gaat het goed, soms gaat het beter en soms gewoon ook even niet... |
|
| Naar boven |
|
 |
Willy Verslaafd aan het forum

|
Geplaatst: Za Okt 15, 2005 7:24 pm Onderwerp: |
|
|
Kom op Erika, geniet dan in iedergeval van deze extra energie.
Pas op dat je niet te veel gaat doen, daar heb ik slechte ervaringen mee. _________________ Groeten,
A dog named Sue |
|
| Naar boven |
|
 |
Erika65 Bekende op het forum
|
Geplaatst: Za Okt 15, 2005 8:59 pm Onderwerp: |
|
|
Doe ik ook hoor Willy! (allebei ) _________________ soms gaat het goed, soms gaat het beter en soms gewoon ook even niet... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ikke2004 Ervaren met het forum
|
Geplaatst: Zo Okt 16, 2005 10:08 am Onderwerp: |
|
|
Willy,
Ik neem momenteel homeopathische mddelen voor mijn slaapstoornis (en daaruitvolgende enorme vermoeidheid). Wat is uw standpunt hieromtrent ? Of bent u 100% zeker dat MSM ook beter zou zijn voor mij? |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Okt 29, 2005 3:40 pm Onderwerp: Re: resultaat gebruik MSM Erika65 |
|
|
| Erika65 schreef: | Sinds zo'n 2 maanden gebruik ik MSM en ik moet zeggen dat m'n vermoeidheid zienderogen afgenomen is. Helaas kan ik nog niet merken dat het effect heeft op m'n fibro maar wie weet komt dat nog wel.
|
dus MSM werkt, werken de homeopathische middlen voor je slaap? |
|
| Naar boven |
|
 |
Ikke2004 Ervaren met het forum
|
Geplaatst: Zo Okt 30, 2005 10:35 am Onderwerp: |
|
|
| het is nog maar 3 weken dat ik de homeopathische produkten neem, merk toch een kleine verbetering. Hopelijk gaat het zo verder. geef deze vorm van geneeskunde de "benefit of the doubt" tot op heden. indien het niet werkt probeer ik MSM eens |
|
| Naar boven |
|
 |
claren Gast
|
Geplaatst: Zo Okt 30, 2005 8:37 pm Onderwerp: MSM |
|
|
Hallo allemaal,
Ook ik neem nu bijna 2 maanden MSM en voel me er goed bij. 3Xdaags 1OOOmg. Ik kreeg er veel meer energie door en mijn erge pijnen verdwenen bijna volledig. Heb vorige week enkele dagen de inname verwaarloosd omdat ik weinig thuis was en kreeg ook weer meer pijn.
Wat ik me wel afvraag is waar het prijsverschil zit in de pil van de apotheek en die van het kruidvat. Die van de apotheek is wel makkelijker te verteren omdat het een capsule is en die van het kruidvat een harde pil . Is er op gebied van werking enig verschil? Ik weet het dus nog niet, misschien dat iemand anders er meer ervaring mee heeft. Kan ik het ook ongestraft blijven verder nemen? In elk geval zou ik het iedereen willen aanraden om het te proberen. Veel zware pijnmedicatie en ontstekingsremmers hielpen niet en mijn maag en darmen smeekten om hulp. Dus ben ik nu ontzettend blij dat ik MSM uitprobeerde.
Groetjes,
Claren |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Nov 01, 2005 6:56 pm Onderwerp: |
|
|
Misschien zou je de MSM bij de Rooy kunnen bestellen, hij betaalt al dit onderzoek
Vind hij vast leuk!!  |
|
| Naar boven |
|
 |
|