Home
Resultaten
Forum
Online therapeut
Gratis informatie
Zoeken
Contact
Fibromyalgie forum :: Bekijk onderwerp - Godgloeiend hier heb ik dus 20 jaar naar gezocht !!!!!
Fibromyalgie forum Forum Index Fibromyalgie forum

kennis = macht = gezondheid

Raadpleeg eerst een arts als u gezondheidsklachten heeft

Het forum wordt ondersteund door orthomoleculaire therapeuten

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Slow Radio - 538 - KinkFM - Radio2 - NOS Journaal

Godgloeiend hier heb ik dus 20 jaar naar gezocht !!!!!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Fibromyalgie forum Forum Index -> Behandelingsresultaten: fibromyalgie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jacqueline
Nieuw in dit forum

BerichtGeplaatst: Wo Dec 19, 2001 6:12 am    Onderwerp: Godgloeiend hier heb ik dus 20 jaar naar gezocht !!!!! Reageer met quote

Lees het boek heden ik van renate dorrestein dat is "mijn verhaal" !!!!!!!!!!!

Rillend las ik de laatste regels "haar ortomonoculaire bevindingen"

Mensen , na TWINTIG JAAR zoeken heb ik het ook (daar) gevonden. ik ben Wakker geworden, mijn spierpijn is voor 70 % verminderd, ik wordt nog wel misselijk van de medicijnen maar we zoeken nu naar de juiste dosering : Mijn wonderdokter is Dr. v. Montfort in Maastricht >>>>>>>>>.

Er IS dus nog een oplossing : allergien,moeheid,ME, Fybro hypo etc.

Het is begonnen met "eeuwige" candida, vermoeidheid en ME.

Daarna waren de gewrichten "aan de beurt" :rug,heup,nek, schouder,pols. En verder moe, moe, moe.

Ik zal barsten als ik het opgeef ( een ziekte herkenningspunt ?? "wij" geven nooit op !!!!) ik kreeg op mijn kop van diverse artsen : ik "shopte" nou, da's maar goed ook , dan kom je verder !!!!! Geef NOOIT OP !!!!!!Ik deed het ook om mijn kinderen : altijd eczeem, allergien bijwerkingen medicijnen !!! Als ik er nou baat bij had........
jannie
Bekende op het forum

BerichtGeplaatst: Wo Dec 19, 2001 11:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Lieve Jacqueline

Erger kan het nu waarschijnlijk niet meer worden!

Ik hoop zo dat deze ontdekkingen voor jou een keerpunt gaan betekenen.

Weet je wat best wel bijzonder is? Jij bent een verbindende schakel tussen het candida en het fms forum! Via het één ben je bij het ander terecht gekomen.

Ik hoop dat de terugweg geen 20 jaar gaat duren!

Tot veel schrijfs en hores....

Jannie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Klantennummer
Lisette
Nieuw in dit forum

BerichtGeplaatst: Wo Dec 19, 2001 12:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jaqueline

Ik woon in Maastricht en ben dus razend benieuwd wie die dokter van Monfort is.

Of ik fybro heb weet ik niet, mijn schildklier is te langzaam, en dat kan dezelfde symptomen geven.

Hebben jullie met dit weer ook meer last, zeker als het waait heb ik erg veel last van de knieen enkels voeten, en de ellebogen en polsen beginnen ook al mee te doen.

Maar ik weet het dus niet waar het precies vandaan komt, en ben dringend op zoek naar een arts met wat meer begrip.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Willy
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Zo Dec 23, 2001 4:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Jacqueline vergeet een ding te melden: ze gebruikt Bij de behandeling van CVS/ME: Acclydine.

-------------------------------------------

A double-blind, placebo-controlled study of Acclydine in combination with amino acids in patients with Chronic Fatigue Syndrome

P De Becker [1], PhD , J Nijs [1], PT; E Van Hoof [1], Clin Psych;

N McGregor, PhD, MDSc [2] and K De Meirleir [1], MD, PhD

1: Dept. of Human Physiology,

Vrije Universiteit Brussel,

Belgium

2: Collaborative Pain Research Unit

Department of Biological Sciences

Faculty of Science

University of Newcastle

Callaghan, New South Wales,

Australia

Acclydine is an alkaloid derived from selected plants that has substantial effects on the protein structure and the metabolism. At cellular level it affects the activation of insulin-like growth factor (IGF-1) receptor. IGF-1 activates the tyrosine kinaesis receptors and the integrin receptors, which causes activation of intracellular lipid and glycogen synthesis. Secondly, it activates and stimulates the hypothalamus to an increased secretion of growth hormone releasing hormone; the latter results in an increased release of growth hormone by the pituitary. Given the fact that in CFS a disturbed GH axis function was observed, theoretically treatment with Acclydine could be of benefit to patients with CFS.

90 individuals suffering from CFS (Holmes and/or Fukuda definition) entered the study. They were not allowed to take any other medication than minor pain relievers and homeopathic medication. At baseline, week 4 and week 8 IGF-1, IGF-BP3 and safety parameters (liver tests, haematology) were determined. The LMW/HMW RNase L ratio was measured at baseline and at week 8. The treatment protocol consisted of first 4 weeks: 250 mg four times a day in combination with amino acids; second 4 weeks 250 mg Acclydine twice daily in combination with amino acids.

The primary efficacy variable was the change from baseline in CFS as measured by the Clinician's Global Impression Scale (CGI) after 4 and 8 weeks of treatment. Secondary endpoints were: IGF-1, IGF-BP3 values, LMW/HMW RNase l ratio, GHQ-30, POMS, SF-36 and SCL-90.

In the active group the IGF-1 levels increased significantly at week 4 and week 8 compared to the placebo group (p< 0,0002). In the active group 54% note an improvement in symptoms, compared to 16% in the placebo group. The symptom change according to the CGI yielded an improvement in the active group at week 4 (p<0,004) and at week 8 (p<0,0003), no significant changes were observed in the placebo group.

Acclydine in combination with amino acids gives an improvement in CFS symptoms. No major adverse events were noted. Acclydine appears to be a safe and adequate drug for CFS.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Willy op 2001-12-23 03:49 ]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage Klantennummer MSN Messenger
Caroline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2001 4:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van mensen die acclydine gebruiken. Is Jacqueline de enige tot nu toe op het forum? Hoe lang duurde het voor er effect te merken was?

Caroline van Dommelen
Orthomoleculair natuurgeneeskundig therapeut
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
treessauer
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2002 2:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is acclydine zonder ecept verkrijgbaar?

Naar boven
mariskakok
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Wo Apr 19, 2006 12:57 pm    Onderwerp: boek Reageer met quote

Beste Jaqueline,

Leuk een boek om te lezen. Ik kijk wel in de bibliotheek of ik het kan vinden.
Zo heb ik het boek omgaan met pijn gelezen. Hierbij zat een cd met ontspanningsoefeningen.
Ben je nog andere interresante boeken tegengekomen?

groetjes Mariska.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Fibromyalgie forum Forum Index -> Behandelingsresultaten: fibromyalgie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: