| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
maronka Verslaafd aan het forum

|
Geplaatst: Do Jun 27, 2002 5:54 am Onderwerp: wondermiddel........ L.Carnitine |
|
|
hallo beste mensen
ik slik nu sinds 12 weken L.Carnitine en wel 3x daags 3 tabl. van 330 mg die ik ook vergoed krijg door mijn huisarts cq ziekenfonds.
ik voel mij stukken beter nu!
soms alleen maar psychisch maar zelfs dan voel ik mij een gelukkiger mens , maar ook lichamelijk ga ik geleidelijk aan vooruit , mijn gedachten beginnen weer gecontroleerd te komen dus het praten is minder warrig , oftewel het voelt "of de rook om mijn hoofd is verdwenen " *grin*
ook gebruik ik nu al een maand of 4 kombucha thee ik heb sterk de indruk dat deze thee ook mij beter laat voelen. mijn urineverlies is over, de hoofdpijn weg en mijn huid word veel frisser. zelfs mijn urine ruikt niet meer vies. ik zie weer scherper !
het meest blij ben ik dat ik nu na al die jaren per ongeluk vanzelfsprekend mijn valium gebruik aan het afbouwen ben , van 4 naar 3 , toen 2 , nu nog maar 1 omdat ik het nog niet durf te stoppen.
dit in tijdsbestek van zo'n 3 mnd. die 1 gaat er eerdaags ook uit !
mijn pijnstillers gebruik ik ook minder. plus dat ik alcohol niet meer lekker vind.
en ik was een regelmatige gebruiker
al met al ervaar ik dit erg possitief en voel ik mij hier veel gelukkiger mee. mijn omgeving dito ...
feit blijft dat de fibro blijft. maar beter te accepteren en minder hevig aanwezig.
ja ik ga er mee door , nu zo'n 3 mnd. al dus ik denk dat het stabiel blijft, zelfs rook ik minder nu !
dit zijn mijn persoonlijke ervaringen met L.Carnitine , maar ik zweer erbij! _________________ De zoektocht naar een verloren gezondheid. We hebben hem bijna gevonden !
groetjes
Marian van den Bos |
|
| Naar boven |
|
 |
Willy Verslaafd aan het forum

|
Geplaatst: Ma Jul 15, 2002 7:50 am Onderwerp: |
|
|
Dank je Maronka dat je dit meldt.
Ben je nog van plan om een van de andere stappen uit mijn artikel te proberen? Chroom? Tryptizol? MSM?

[ Dit Bericht is bewerkt door: Willy op 2002-10-02 07:15 ] |
|
| Naar boven |
|
 |
mariskakok Verslaafd aan het forum
|
Geplaatst: Wo Apr 19, 2006 12:44 pm Onderwerp: carnitine |
|
|
Beste Maronka,
Dit heb ik ook een lange tijd geslikt en baat bij gehad.
Nu slik ik het niet meer . Op een gegeven moment stond mij het slikken tegen. Mijn energie is nog steeds hetzelfde .
Ik moet wel zeggen dat ik eraan werk door elke dag een half uurtje te wandelen of fietsen.
Als mijn energie om en of andere reden weer terugloopt ga ik zeker deze medicijnen weer slikken.
Kombucha thee heb ik nog niet geprobeert.
Groetjes mariska. |
|
| Naar boven |
|
 |
|